Identyfikacja wizualna Fundacji Studnia Nadziei
Identyfikacja wizualna została opracowana dla fundacji Studnia Nadziei, której głównym założeniem jest zapewnianie dostępu do wody pitnej dla ludności Afryki. Projekt został przygotowany nieodpłatnie.
Kształt i charakter całej koncepcji wyznacza logo. Jego przekaz nie zamyka się wyłącznie na Afrykę. Pozostawia otwartą drogę dla fundacji która w przyszłości planuje poszerzenie zakresu swych działań na inne kontynenty. Logo wyznacz jednak kierunek estetyczny kolejnych elementów projektu.
Najbardziej obszerną cześć dyplomu stanowią plakaty. To cykl 8 prac o wymiarze 100x70 cm. Plakaty odnoszą się wyłącznie do problemu Afryki. Pojawiają się tu motywy dekoracyjne znane ze sztuki afrykańskich plemion w który wplątany zostaje dramat braku wody. Każdy plakaty to osobna informacja mająca na celu poruszenie odbiorcy i co za tym idzie zachęcenie do wsparcia fundacji.
Ostatnim elementem pracy jest layout strony internetowej w którym największy nacisk postawiony została na czytelność i funkcjonalność.
Celem identyfikacji jest stworzenie wizerunku fundacji jako instytucji dynamicznej i nowoczesnej. To próba zwrócenia uwagi na problem braku wody poprzez ciekawą formę graficzną.